Sunday, October 7, 2012

Cenderahati


Sebenarnya tak banyak pun yang dibeli. Bukan sebab tak sempat......tapi aku dah kopak - kapik sebab maklumlah dah merentasi 4 negara....banyaklah pakai duit untuk bayar tiket keretapi, bas, hotel, makan dan tiket flight balik. Jadi beli beberapa souvenir aja dan pakaian lebih kurang. Lagipun semuanya serba mahal dan dalam Euro.

Wife dan anak anak aku dapat la serba sikit beg, jaket, baju dan kasut dari France. Aku pulak beli kasut aje.....maklumlah aku ni berkorban bagaikan lilin....hehehehhe. 

Souvenir kesukaan aku mestilah crystalball yang aku beli dari setiap negara. lain-lain key chain Eiffel Tower (habis dibahagi-bahagikan kepada saudara dan kenalan ), beberapa souvenir kat Disneyland dan Swiss serta Fridge magnet setiap negara. 

Sebelum ni dah ada beberapa crystalball dari Singapore, Italy dan Australia. Sayangnya crystalball aku dari Germany telah dipecahkan......aku patut tuduh Haikal ke Nabila punya kerja ni?? 


Sebahagian souvenir yang mampu aku beli