Saturday, January 22, 2011

Outstation - Meeting with Valve Manufacturer

Coronade Hotel Bukit Bintang

Walaupun tajuk macam pasal urusan kerja, tapi aku pun konfius jugak sebab gambar yang ada selalu macam aktiviti makan angin aje. Ishhh konfiusnya haku.

Kali ni meeting dengan supplier valve pulak. Check in kat Coronade Hotel sebelah Lot 10 dan depannya pulak Sungei Wang Plaza. Lenguhlah kaki aku meronda dengan depa ni kat dua-dua shopping centre ni. Shopping centre ni pulak udah macam kat negeri China.....maklumlah dah dekat CNY.


Pasal Coronade pulak, inilah kali pertama aku mandi kolam yang buat kami semua menggigil sejuk. Tu lah akibatnya kalau kolam renang dibina di bawah tempat berbumbung dan tak de cahaya matahari.


Area National Geographic...sempat jugak sampai ke Mesir dalam Lot 10 ni 

Lobi hotel

Kolam ni kosong aje takde orang nak mandi. Aku je yang suka mandi sebab kecil kecil dulu aku memang suka mandi parit dan sungai



Aku nak tergelak pun ada tengok gelagat bebudak ni mandi terutama Haikal. Dia ni kalau pasal mandi memang tak tahan sejuk, tapi nak mandi jugak. Apa yang dia buat asyik-asyik rendam sekejap lepas tu cepat-cepat naik dan berlari-lari pergi mandi shower air panas kat sebelah kolam. Bila badan dia panas sikit, masuk balik. Ulang lagi sampai banyak kali.

Tak cukup tu depa siap rembat pelampung kepunyaan hotel untuk guna kat situ...lagipun tak de siapa pun yang tunggu.