Wednesday, September 22, 2010

13th Anniversary


ikan ni baru aje sampai terus kena cubit dengan sapa ntah


Masa berlalu, musim berganti, usia perkahwinan aku kini mencecah 13 tahun iaitu pada 13 September lepas. Kalau artis mau 4 kali kahwin cerai dah ni. Alhamdulillah la masih kekal sampai hari ini. Dikurniakan sepasang cahayamata putera dan puteri yang sangat kami sayangi juga sebagai penghibur dan pengubat sepi. Sambutan tahun ni ditunda ke hari Sabtu baru-baru ni. Macam yang sudah-sudah apa lagi makan yang special sikitlah daripada biasa.

Kali ni aku pilih Restoran Horizan Garden yang agak popular di Manjung ni. Dulu dikenali dengan nama Restoran Cheng Ho tapi terpaksa menukar nama kerana telah disaman oleh pemilik sebenar itu. Suasana memang selesa dan nyaman. Layanan pulak tip top. Aku ni sikit-sikit dah jadi macam food critics dalam cerita Ratatouille la pulak.

Aku ambil package A lagi iaitu siakap masak Horizon style, sotong goreng tepung, ayam lemon crispy dan udang butter. Rasanya memang emphhhhhh.......apalagi balun cukup-cukup. Aku rasa cukup puas hati.... Kalau sapa-sapa nak makan sedap dan macam kelas gitu kat Manjung ni aku rekomen makan kat sini la.