Friday, January 31, 2020

Konvokesyen Nur Nabila


6 November 2019

Alhamdulillah. Baru baru ini sekeluarga ke Permatang Pauh lagi untuk meraikan Konvokesyen Nabila. Syukur anak dara aku ni telah berjaya menamatkan diploma dalam bidang Electrical Engineering dan syukur sekali lagi kerana telah mendapat tawaran dan kini menyambung di peringkat ijazah dalam bidang yang sama.

Untuk penginapan, kami stay di Hotel OYO Sri Indar. Ratenya RM 94.00 termasuk sarapan. Jauh sikit dari UITM, sebab hotel- hotel berdekatan semuanya penuh. Salah akulah tak booking awal-awal. 

Pagi - pagi lepas check out, terus ke UITM. Jauh pulak tempat parking yang ditetapkan dengan dewan konvo. Merata aku pusing cari tempat parking yang strategik, akhirnya terjumpa satu tempat kosong agak dekat area pusat kemudahan. Tak lah jauh sangat.

7.30 kena masuk dewan katanye. Sekali pukul 9.30 baru start. Lama menunggu tu. Tak pe lain kali aku dah tau pukul berapa nak datang. Silap-silap sama dengan chancellor baru aku mai πŸ˜†

Foto-foto di bawah sekitar hari Konvokesyen yang bersejarah ini.

 Family room hotel OYO Sri Indar

Cantik hiasannya

Gigih Nabila dan wife aku buat sendiri bunga ni. Memori katanye. Padahal punyalah ramai orang jual bunga-bunga macam ni otw ke UITM dan tepi dewan konvo tu haha

Bunga ke 2. Anak beruang tu free gift dari Vono entah zaman bila punyaπŸ˜…

Pentas bergambar sebelah dewan


Suasana dalam dewan... Aku mai agak lambat banding orang lain, itu yang kena dok belakang. Nampaknya geng depan lagi lamala kena tunggu

Depan dewan




Adik pun nak grad jugak

Anak anak sekelian, ayah pun teringin nak menunjuk yang ayah pun pernah grad tau. Tapi gambar ni dah berzaman punya laπŸ˜…πŸ˜…

Dahaga kot kena berjalan jauh ke cafe 

Menunggu depa dua beranak dok ambik gambar  dengan tabah sekali

Tahniah anakku sayang. Semoga lebih cemerlang di peringkat Ijazah.

No comments: