Sunday, June 26, 2011

Outstation

 Citin Hotel Puduraya

Outstation baru ni aku bermalam kat Hotel Citin, betul-betul depan Puduraya. Aku kalau datang area ni makan malam paling favourite mestilah medan selera kat sebelah Hotel Ancasa / Kotaraya. Kat sini aku suka makan steamboat, nasik lemak muncung tinggi dan lain-lain. 

Selain dari suasana yang terasa sempoi, dapat jugak tengok suasana kehidupan KL yang sentiasa sibuk dan bernyawa. Nak tunggu KL ni malap dan suram kena tunggu le hari raya nanti.......orang kata atas jalan pun boleh tidur....gitu.

Breakfast kat Citin ni simple je tapi sedap

Kat A&W

Aku pegi opis, depa pulak pegi makan makan dan  merayau sampai tertidur tidur sorang mamat tu


Welcome to Land Port Puduraya

Nasi lemak muncung tinggi dan steamboat


Sebenarnya lama aku tak menjengah Puduraya ni......sedangkan masa kat UKM dulu, nilah tempat aku kalau nak balik kampung, atau balik dari kampung. Lepas renovation hampir 3 tahun......Puduraya kelihatan canggih. Escalator di mana-mana.......Sampai turun ke platform pun pakai escalator. Suasana dah macam kat Airport.....such a drastic change.

No comments: