Sunday, September 22, 2013

AIDILFITRI 2013

Lama sungguh gambar ni duk dalam camera. Ada lebih baik aku publish...sebelum raya lagi satu mai pulak.








 Bakar sate, ikan dan kambing...sedappp


Raya pertama rumah mertua



Acara tahunan..genggam duit raya 

#
#
#
#
#

Kat rumah aku


Bawah ni  gambar sebahagian kekanak yang datang beraya 



Ni pulak free gift untuk kekanak yang datang raya. Ada 2 option...ambik duit raya atau pilih mainan



Ini lokan hasil carian oleh wife dan anak anak aku dengan gigih.....aku tak sanggup hahahaaa... dan bersama udang fresh dari laut

#
#
#
#
#
#
#

Kucing kat rumah ni pun nak raya jugak...yang ada 2 jantan 1 betina



Baru lepas terkepit cermin kereta 


 Baru lahir.... belum sempat cari kotak besar

Yang sekor ni,.lepas aku balik dari kampung lepas raya aje terus dia beranak,..macam tunggu tuan dia aje. Tapi hari ni dah habis semua dah anak anak dia mati, yang terakhir pagi ni laa....nampaknya aku ni dah rupa Tok Adi (dalam cerita tanah kubur tuu) .Kejap- kejap gali kubur...adehhh