Thursday, October 14, 2010

Outstation - Port Shipyard Visit

Royale Bintang Hotel

Outstation kali ni aku menginap di Royale Bintang. Mewah jugak hotel kepunyaan Boustead Group ni.

Makan malam hari pertama tu terpaksa aku beli Nasi biriyani Pakistan sebab aku tak perasan ada gerai sebelah belakang hotel ni. Aku ingatkan sedap....rupanya hampesss. Dah la ayam campur sekali dengan nasi....masam pulak tu, nasib.

Dalam masa yang sama buat pertama kali sempat pulak aku ke Plaza Low Yatt.....yang merupakan pusat teknologi digital terkini. Macam-macam ada.

Lawatan hari pertama ke Port Shipyard di Kelang. Boleh tahan port ni.....produktif.

 Di Restoran Jejantas





Lawatan hari kedua ke MAN Diesel di Subang Jaya. Tengok presentation ajelah separuh hari. Macam biasa tengahari tu makan lagi.....kali ni betul-betul Hao Liao.....terutama ayam pandan dan udang besarnya. Balun....

No comments: