Wednesday, March 9, 2011

Outstation - Meeting with Designer

Coronade Hotel Bukit Bintang

Pergi kali ni sempena ada meeting dengan insulation designer dan accomodation outfiit fabricator Kaefer dan Lathe seminggu lepas raya cina. Meeting hari pertama diadakan kat head office, esoknya pulak dekat Megan Avenue.

Aku impress betul dengan Managing Director Kaefer Malaysia ni. Fasih dan fluent English dia ni, presentation dia pun mantap. Rupanya bekas orang PSC......patutlah pandai cakap. Kadang-kadang aku rasa dunia ni kecik je.....pi mai pi mai tang tu jugak.

Dari 3rd Floor Coronade Hotel

Kat Sungei Wang

On the way balik singgah makan mee kari kat Taman Tasik Perdana. Hampeh betul tak sedap langsung 


Balik aje dari trip kali ni aku pun cuba nak mengurangkan outstation lagi....alhamdulillah, dapat jugak aku break...dah  3 minggu tak pi mana pun. Hari tu nyaris kena pegi Penang dengan KL lagi, dapat aku mengelak dengan menghantar budak-budak aku. Lega betul rasanya.

No comments: