Friday, December 17, 2010

Nur Nabila's Birthday

13 December. Harilahir Nur Nabila yang ke 12. Dah makin besar anak dara aku...tapi dimata aku ni aku rasa macam dia masih lagi seorang budak...tahun depan dah nak masuk tingkatan satu Sekolah Menengah. 

Aku tak cadang nak hantar dia ke asrama mana mana buat masa sekarang dan dia sendiri pun tak tunjuk minat nak pergi. Tapi lepas form 3 nanti kalau kalau dia minat bolehlah hantar. Lagi satu kalau dia ke asrama alamatnya tinggallah Haikal seorang.







Besday dia kali ni ada sikit malang le pulak. Mula mula kereta yang Nora nak gunakan untuk beli hadiah dan persiapan besday dia buat hal (battery kong).....so tertangguh sampai petang sebab rancangan asal nak masak masak sikit untuk dia ni. 

Balik kerja petang tu baru aku pegi beli kek. Lagi sekali kesian.....kek dia terjatuh pulak dah....Sampai rumah try la repair sikit sikit mana yang mampu. Apapun tetap aku teruskan macam biasa. Order pizza, lasagna, crispy chicken, kebab.....semuanya lebih  sikit. Kegembiraan sambutan ini tetap dirasai. 

Ayah berdoa semoga anak ayah ni menjadi seorang anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat.