Friday, January 15, 2010

Family Day 2007 - Puteri Bayu Resort Pulau Pangkor

Memori Kenchana HL

Family day ni buat kat Pangkor, di tempat yang sama kami pergi sebelum ni, kat Puteri Bayu Beach Resort. Seronok kat Pangkor ni sebab pantainya yang putih bersih dan airnya jernih terutama pantai Teluk Nipah. 

Untuk family day ini kami di tempatkan satu family satu chalet. Cantik dan selesa . 


Azri  dan family...mana lagi dua orang?.Kawan aku ni selalu aje satu tempat kerja dengan aku. Mula-mula dia tarik aku masuk Sime Darby Engineering, lepas tu aku pulak tarik dia masuk Kencana HL. Sharing is caring...hehehehehe





Waktu malam ada makan-makan  dan BBQ. Jugak ada pertandingan karaoke. Ada 20 peserta aku dapat no 6. Tak pueh hati aku. Ada ke suara cam Jamal Abdillah dapat no 6 aje?? hahahhaa

Siang keesokannya  ada pertandingan bola tampar . Tak larat aku nak main bola tampar. Tampar Bobo (Boss aku yang selalu marah orang) aku larat ler.

Paling best kambing panggang masa makan tengahari. Sedap...